دلایل تغییر سایت

با سلام و درود به تمامی دوستان هاست پرفکت،

همانطور که میدانید هاست پرفکت فقط به ارائه ی خدمات بهتر و به روزتر به مشتریان خود می اندیشد و میدانیم که سرمایه ما داشتن مشتریانی است که از ارائه خدمات ما رضایت کافی داشته باشند. در همین راستا با تغییر در قالب سایت هم تغییر ظاهر در سایت به وجود آورده ایم تا سایت جلوه ای تکراری برای شما عزیزان نداشته باشد و هم قسمتی به عنوان ناحیه کاربری به سایت اضافه شده تا با سرعت بیشتر از قبل به شما عزیزان خدمت رسانی کنیم.

همچنین بنا به همکاری با سامانه ی فیلترینگ و مبارزه با پولشویی اینترنتی در قسمت ناحیه کاربری از این پس تمامی فاکتور ها صادر و دریافتی های هاست پرفکت ثبت خواهد شد. تا ورودی و خروجی هزینه های هاست پرفکت دارای مدرک معتبر باشند تا از بروز مشکلات جلوگیری کنیم و حسابی شفاف داشته باشیم.

این ناحیه کاربری که دارای امنیت بالا میباشد که جای نگرانی برای مشتریان هاست پرفکت نخواهد گذاشت همچنین امکانات کاملی را ارائه میدهد که به آسانی قابل استفاده نیز میباشد که این امری مثال زدنی در مقابل سایر ناحیه کاربری های همکاران میباشد.

با تشکر

تیم هاست پرفکت

آموزش کار با ناحیه کاربری

با سلام خدمت تمامی عزیزان.

با توجه به اضافه شدن ناحیه کاربری به سایت و احتمال بروز سوالاتی در زمینه کار با این ناحیه کاربری در این پست قصد داریم نحوه ی  استفاده از ناحیه کاربری هاست پرفکت رو به شما عزیزان به طور کامل آموزش بدهیم.

در ابتدا برای ورود به ناحیه کاربری بر روی این لینک کلیک کنید یا در صفحه ی اصلی سایت هاست پرفکت بر روی عبارت ورود به ناحیه کاربری کلیک کنید (عکس شماره ۱)

عکس شماره ۱

 

 

{سوال: چگونه در ناحیه کاربری عضو بشویم و ناحیه خود را داشته باشیم؟

پاسخ: شما پس از پیوستن به خانواده ی هاست پرفکت و ثبت سفارش خود توسط مدیریت هاست پرفکت اکانت شما ساخته شده و نام کاربری و رمز ناحیه کاربری شما به ایمیلی که در ثبت سفارش وارد کرده اید ارسال خواهد شد.}

 

 

سپس با این صفحه مواجه خواهید شد که با وارد کردن نام کاربری و رمز خود وارد ناحیه کاربری خودتان خواهید شد. (عکس شماره ۲)

عکس شماره ۲

 

 

 

بعد از وارد شدن به ناحیه کاربری با بخش های مختلف مواجه خواهید شد، بخش مورد نظر خود را انتخاب کنید (عکس شماره ۳)

عکس شماره ۳

 

 

بخش اول: ارسال و دریافت تیکت

جهت ارسال تیکت ابتدا روی ارسال تیکت پشتیبانی کلیک کرده و سپس با فرم زیر مواجه خواهید شد که موضوع خود و پیام خود را وارد نمایید سپس بر روی ارسال کلیک کنید. (عکس شماره ۴)

عکس شماره ۴

 

 

جهت دیدن سایر تیکت های ارسالی خود و یا دیدن تیکت هایی که از طرف هاست پرفکت به شما ارسال شده به منوی پشتیبانی سپس تیکت ها مراجعه کنید ( عکس شماره ۵)

عکس شماره ۵

 

 

بخش دوم: مالی و فاکتورها

جهت پرداخت فاکتور های خود و یا مشاهده ی فاکتور های پرداخت شده ی خود به منوی مالی و سپس صورتحساب ها بروید( عکس شماره ۶)

عکس شماره ۶

 

 

بخش سوم: تغییر اطلاعات( تغییر رمز عبور و نام و ایمیل و شماره تماس و…)

توجه داشته باشید شماره تماس و ایمیل تنها راه ارتباطی هاست پرفکت با شما عزیزان می باشد پس در وارد نمودن این اطلاعات دقت فرمایید.

وارد منوی ناحیه کاربری شوید و سپس بر روی بروزرسانی کلیک کنید(عکس شماره ۷)

عکس شماره ۷

 

 

در صورت داشتن هرگونه سوال دیگر میتوانید از طریق همین سامانه اقدام به ارسال تیکت کنید یا با ایمیل و شماره تماس زیر با ما در ارتباط باشید.

E:info@hostperfect.ir

Tel: 09011429406

با آرزوی موفقیت برای شما

مدیریت هاست پرفکت